Regal LS4C: na weekend z noclegiem

2019-11-06 17:51 Patryk Kazanecki
Regal LS4C
Autor: mat. firmowe

Od pewnego czasu można zauważyć, że większość stoczni budujących łodzie w USA wygasza produkcję popularnych w Europie modeli typu cuddy (jednostki z małą kabiną na dziobie) i jednosilnikowych cruiserów (łodzie z dużą kabiną na dziobie i śródokręciu oraz możliwością spania dla czterech osób, aneksem kuchennym i łazienką), nie zastępując ich nowymi konstrukcjami. Wynika to z tego, że za oceanem nie cieszą się one dużą popularnością. Tam królują otwartopokładowe bowridery i duże dwusilnikowe cruisery. Z tego trendu wyłamuje się stocznia Regal.

Nie zapomina ona o potrzebach użytkowników na Starym Kontynencie. Już trzy lata temu zaprezentowała 7,9-metrowego jednosilnikowego cruisera 26 Express, który dołączył do lubianego 28 Express o długości 8,78 m.

W tym roku producent z Orlando pokazał natomiast premierową, mierzącą 7,42 m jednostkę typu Cuddy, oznaczoną symbolem LS4C. Jest ona o 58 cm krótsza od popularnego w Polsce modelu 2550. W kokpicie LS4C znajdują się dwa oddzielne wejścia do kabiny dziobowej. Jedno prowadzi do miejsca do spania dla dwóch dorosłych osób, a drugie do toalety, do której można dostać się także bezpośrednio z kabiny.

Na pokładzie nie zabrakło dość dużej powierzchni do opalania się, do dyspozycji są pokłady słoneczne na dziobie i rufie, a po złożeniu oparcia siedzenia pasażera można uzyskać kolejną przestrzeń do zażywania kąpieli słonecznych. Opcjonalnie łódź może być wyposażona w elektrycznie składany spojler.

Więcej: www.regalboats.com

Dane techniczne:

długość całkowita         7,42 m
szerokość całkowita     2,59 m
zanurzenie         0,80 m
masa z silnikiem            2131 kg
maks. moc silnika         350 KM/257 kW
kategoria CE    C7
zbiornik paliwa 212 l
cena     od około 86 tys. USD (z silnikiem, plus VAT)

Regal LS4C
Autor: mat. firmowe

Polecany artykuł:

LINSSEN: marka luksusu i wygody
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.