Nowy Azimut S7 ma zrewolucjonizować rynek
Nowy "Azimut S7" rewolucjonizuje koncepcję jachtingu motorowego, dzięki zastosowaniu najwyższej technologii włókna węglowego. Oferuje wersje Coupe i Sportfly, całkowicie innowacyjny wystrój wnętrz oraz system napędowy z trzema zespołami Volvo IPS. "Azimut" S7 zadebiutuje oficjalnie w 2017 na Cannes Yachting Festival.
"Azimut S7" ma długość 21 metrów. Okna zaprojektowane przez Stefano Righiniego sugerują cechy podpisu kolekcji, ale są połączone z bezprecedensowym, okrągłym dachem w kształcie rombu, te rozwiązania zapewniają charakterystyczny znak rozpoznawczy.
Zastosowanie włókna węglowego w nadbudowie i platformie obrotowej umożliwiło zwiększenie objętości łodzi bez wpływu na całkowitą masę. Trzykrotna technologia IPS, jak również poprawa wydajności i zużycia, stanowi dodatkową korzyść w postaci jeszcze większej przestrzeni pod pokładem. Rezultatem jest zysk dodatkowego obszaru, który ma 13 metrów długości, a także garaż z miejscem np. na narty wodne.
Wnętrza są dziełem Francesco Guida, który w swoim pierwszym projekcie dla Azimut Yachts zrewolucjonizował rozwiązania zwykle przyjęte na tego typu łodzi. Sercem S7 jest apartament dla właścicieli o powierzchni 19 m2. Poniżej pokładu znajdują się trzy dodatkowe kabiny, wszystkie o niezwykle hojnych proporcjach.
Kawiarnia została przeniesiona do głównego pokładu w łuku, aby zapewnić łatwość obsługi bez potrącania dużego salonu, który rozciąga się płynnie w przestrzeni wewnętrznej i zewnętrznej. Są dwa obszerne leżaki, wnętrze zawiera dwa stoliki kawowe, które można przekształcić w duży stół do siedzenia i stojak na 55-calowy telewizor, a także dużą zewnętrzną szafkę z barem.
Stylizacja wnętrza wyróżnia się również z tłumu, łącząc w sobie elegancję i niedbalstwo z określoną, bardzo męską osobowością. Są dwie wersje, pierwsza cieplej i druga bardziej zaawansowana technologicznie. Ten ostatni styl został wybrany na pierwszą jednostkę, która ma szeregi odmian szarych i używa materiałów, takich jak błyszczący, czarny dąb płomieniowy i drewniany.
Jacht jest wyposażony w trzy jednostki napędowe Volvo IPS 1,050, z których każda ma silnik o mocy 800 KM, co zapewnia maksymalną prędkość jachtu powyżej 35 węzłów, gdy jest w pełni wyposażony. Na poziomie technicznym program ACS (Advanced Cruising Solutions) wprowadza szereg rozwiązań zapewniających jak najlepsze efekty: aktywna kontrola wykończenia, umożliwiająca automatyczne dopasowanie jachtu, dżojstik do jazdy, wbudowany system sterowania i monitorowania na pokładzie oraz system automatycznego wyważania, który przenosi paliwo ze zbiornika do zbiornika w celu dostosowania poprzecznego wykończenia w zmieniających się warunkach obciążeniowych.
Azimut S7 jest zaprojektowany i zbudowany zgodnie z najwyższymi standardami stosowanymi w tym sektorze i został wydany z deklaracją HTS o wysokiej technice stoczniowej.