Silnik Suzuki DF300AP
Suzuki DF300AP to pierwszy i jedyny na świecie silnik zaburtowy z układem Selective Rotation, umożliwiającym zmianę kierunku obrotów śruby napędowej.
Suzuki DF300AP to pierwszy i jedyny na świecie silnik zaburtowy z układem Selective Rotation, umożliwiającym zmianę kierunku obrotów śruby napędowej. Dzięki niemu możliwe stało się wyeliminowanie silnika przeciwbieżnego dla instalacji podwójnych. Silnik można samodzielnie, bez użycia narzędzi, przestawić do pracy przeciwbieżnej. W 2012 roku organizacja NMMA przyznała silnikowi z układem Selective Rotation prestiżową nagrodę za innowacyjność. DF300AP został także wyposażony w technologię Lean Burn, która pozwala obniżyć zużycie paliwa o 15%. Sterowanie silnikiem odbywa się poprzez elektroniczną manetkę dzięki układowi Suzuki Precision Control typu „fly by wire”. Główne cechy DF300AP to: 24 zawory, V6, VVT, DOHC, EFI, zmienna długość kanałów dolotowych, pojemność 4,0 l, moc 220,7 kW (300 KM), wysoki moment obrotowy dostępny od najniższych obrotów.
Więcej: www.marine.suzuki.pl