Regaty Youtuberów o tytuł Mistrza Polski i Puchar Róży Wiatrów

2019-05-16 14:38 inf. pras. organizatorów
IV Regaty Youtuberów
Autor: mat. pras. organizatorów

Już 25 maja rozpocznie się piąta odsłona Żeglarskich Mistrzostw Polski YouTuberów o Puchar Róży Wiatrów. Wydarzenie, jak co roku, odbędzie się w Węgorzewie, które stawia na aktywny wypoczynek i w tym roku startuje z nową marką Fit City. W tym roku do rywalizacji przystąpi ponad 60 twórców polskiego YouTube, podzielonych na 12 załóg. Wśród nich obrońcy tytułów: Agnieszka Grzelak, SMAV, Dominik Rupiński oraz Śmiechawa TV. Na starcie zobaczymy również uczestników poprzednich edycji: Madeline Gavi, Ihanio, Cyber Mariana, That’s Alien, Czas Gentlemanów czy Rudy Człowiek, a także wiele nowych twarzy, w tym m.in. Żądny Przygód, Reżyser Życia, Yellowbox i Bladii.

Regaty po raz piąty!

W tym roku już po raz piąty twórcy polskiego YouTube zjadą do Węgorzewa, by ponownie spróbować swoich sił w żeglarstwie. Regaty to dla YouTuberów nie tylko sportowa rywalizacja i relaks, ale także okazja do spotkania się środowiska twórców. Z kolei dla fanów, to doskonała okazja śledzenia na żywo przebiegu zawodów, zebrania autografów, zrobienia pamiątkowych zdjęć i filmików, ale także porozmawiania ze swoimi idolami. Jednak przebieg zaciętej rywalizacji zobaczyć będą mogli nie tylko kibice zgromadzeni w porcie. Uczestnicy regat przygotowywać będą relacje wideo z przebiegu zawodów, tak by każdy mógł od kuchni zobaczyć sportową walkę i poczuć smak żeglarskiej przygody. Filmy YouTuberów z dotychczasowych edycji obejrzano ponad 6 000 000 razy.

Promujemy Mazury i żeglarstwo!

Od początku powstania Regat YouTuberów głównym celem projektu było i jest promowanie idei żeglarstwa wśród młodych osób, a także regionu Mazur. – Od 5 lat staramy się iść z duchem czasu,  a ponieważ zależy nam na docieraniu do młodzieży i zachęcaniu do żeglowania, pomyśleliśmy, że powinniśmy znaleźć skuteczny sposób na to, jak z takim komunikatem dotrzeć. Szybko okazało się, że pomysł spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem i z każdym kolejnym rokiem zainteresowanie jest co raz większe, a co najważniejsze w wielu przypadkach wśród YouTuberów, już pierwszy udział w regatach przerodził się w prawdziwą pasję – powiedział Bartek Milewski, organizator wydarzenia  z Róży Wiatrów.

Rekordowa edycja regat

Z każdym rokiem przybywa zainteresowanych wydarzeniem. W tym roku o miano Mistrza Polski zawalczy już ponad 60 twórców YouTube. Wśród nich zarówno starzy wyjadacze, tacy jak: Cyber Marian. Śmiechawa TV, That’s Alien, Czas Gentlemanów, ale również wiele nowych twórców, którzy będą debiutować w żeglarskich zawodach jak choćby: Yellowbox, Reżyser Życia, Bladii czy Żądny Przygód. Łączna liczba subskrypcji YouTuberów wynosi ponad 20 000 000. To kolejny rekord zarówno pod względem ilości uczestników, jak również zasięgu wydarzenia.

Sportowo i charytatywnie

Regaty YouTuberów to nie tylko sportowa rywalizacja i świetna zabawa, ale również okazja do czynienia dobra. Od kilku lat, korzystając z obecności wielu influecnerów w jednym miejscu, organizatorzy prowadzą zbiórki charytatywne. Wybór celu każdej zbiórki zawsze przypada zwycięzcy kolejnej edycji, a cel tegorocznego charytatywnego live stream’a określi aktualna Mistrzyni Polski – Agnieszka Grzelak wraz ze swoją załogą. Rok temu w ramach prowadzonego przez Cyber Mariana live’a udało się zebrać ponad 8000zł, które w całości przekazane zostały na konto Fundacji Pokonaj Raka.

Regaty odbędą się już 25 maja na mazurskim jeziorze Święcajty. Start i meta w ośrodku Róży Wiatrów w Węgorzewie. Program zawodów przewiduje dwa biegi krótkodystansowe i jeden długodystansowy.

Więcej informacji na: https://regatyyoutuberow.roza.pl oraz https://www.facebook.com/regatyYT/

Organizatorem wydarzenia jest: Biuro Turystyki Żeglarskiej Róża Wiatrów
Sponsorem głównym wydarzenia jest: Tipanddonation
Partnerami wydarzenia są: Miasto Węgorzewo, Clipper, Cupsell, Red Bull
Patronami medialnymi wydarzenia są: 4FUN TV, CZWÓRKA Polskie Radio, Magazyn Żagle oraz Apy News.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.